среда, 24. фебруар 2016.

Ebelin skidač laka za nokte sa sundjerom




Volim lakiranje noktiju, turpijanje, negovanje.Najomraženiji deo mi je kada moram skinuti lak, pogotovo neke tamnije nijanse.Uglavnom mi treba više vremena i ponavljanje postupka kako bih sve ostatke laka lepo uklonila.
Kada sam videla da postoji praktičnija opcija, odmah sam poželela da probam.Naime, reč je o Ebelin Professional skidaču laka bez acetona.Dolazi u pakovanju od 75 ml.U bočicu  je ubačen sundjer koji je natopljen ovim sredstvom, sa otvorom u sredini u koji stavite prst.Okrenete prst par puta u krug i lak je skinut sa nokta.




Miris samog sredstva nakon otvaranja boce je baš intenzivan i jak,  ali na noktima ostavlja prijatan i blag miris.Sve lakove osim šljokica skine za tren.Što se tiče sljokica, skine neke sitnije i ako su u manjem sloju, ali ipak nisam zadovoljna.Takodje, primetila sam da šljokice kidaju sundjer, odnosno kao da ga izgrebu i samim tim ga uništavaju.Zato samo obične lakove skidam ovim sredstvom i u tu svrhu sam prezadovoljna.Treba mi minimum vremena i više mi skidanje lakova nije tako omraženi deo. :) Još jedan plus je da mi ne isušuje nokte i zanoktice, a na  pakovanju piše da sadrži bogato ulje pirinčanih klica.

Imam ga već skoro dva meseca i još se nije potrošio, tako da verujem da ću još dosta vremena moći da ga koristim.Koštao je oko 220 dinara u Dm-u.
Da li ste probale ovaj proizvod? Kako vam se dopada?
:*

2 коментара:

  1. Nisam probala,nekako sam skepticna po pitanju ovakvih proizvoda. Ovaj cu pogledati cim odem u dm :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kada sam videla da ga dosta devojaka hvali, morala sam probati :) Nadam se da ce se i tebi dopasti :)

      Избриши